CATIFA DE FLORS 2014

Desde Impulsem, queremos agradecer a todos los participantes de la Catifa de Flors su actitud y comportamiento cívico del todo ejemplar. También queremos agradecer la actitud de los vecinos y ciudadanos del Raval, que han respetado la presencia de las catifas sin pisarlas y que permanecen intactas hasta hoy día. Ojalá todo Barcelona se empapara de la cultura asociativa y participativa del alegre e integrador barrio del Raval. Todo un ejemplo de civismo, multiculturalismo y de convivencia pacífica y armoniosa entre sus miembros.
A parte de las felicitaciones por parte de Impulsem a los “catifairos”, queremos invitaros a participar en las próximas actividades del barrio y, como no, en la próxima Catifa de Flors del 2015, aunque sea un poco temprano para tal invitación.

Por el arte, la cultura, y la participación cívica,

¡Viva la FESTA MAJOR del RAVAL!

Impulsem SCCL

Des de Impulsem, volem agrair a tots els participants de la Catifa de Flors la seva actitud i comportament cívic del tot exemplar. També volem agrair l'actitud dels veïns i ciutadans del *Raval, que han respectat la presència de les catifes sense trepitjar-les i que romanen intactes fins avui dia. Tant de bo tot Barcelona es xopés de la cultura associativa i participativa de l'alegre i integrador barri del Raval. Tot un exemple de civisme, multiculturalisme i de convivència pacífica i harmoniosa entre els seus membres.
A part de les felicitacions per part de Impulsem als “catifaires”, volem convidar-vos a participar en les properes activitats del barri i, com no, en la propera Catifa de Flors del 2015, encara que sigui una mica d'hora per a tal invitació.

Per l’art, la cultura i la participación cívica,

Visca la FESTA MAJOR del RAVAL!

Impulsem SCCL